FAQ

Default solution folder, feel free to edit or delete it.

Wat zijn de bankgegevens als ik voor vooruitbetaling kies?
U kunt voor uw vooruitbetaling de volgende gegevens gebruiken: Rabobank: 13.83.52.372 t.n.v Brouwmarkt BV in ALMERE IBAN: NL24RABO0138352372 BI...
Di, 28 Okt, 2014 at 9:24 AM
ik wil mijn bestelling wijzigen of iets toevoegen, kan dat?
  Als u bij de laatste stap van het bestelproces klikt op ‘Voltooien’, ontvangt u een bestelnummer.  Op dat moment liggen alle gegevens van die...
Di, 28 Okt, 2014 at 10:49 AM
verkeerd besteld, bestelling retourneren
AFKOELINGSPERIODE: Voor alle bestellingen geldt een afkoelingsperiode van 14 dagen. Binnen deze termijn mag u de producten bekijken en beoordelen. Bent...
Do, 6 Nov, 2014 at 10:38 AM
wachtwoord/accountproblemen
  Ivm een Software wissel is er op 23 april een scheiding in accounts gemaakt. Mocht u wel al een account hebben maar u heeft hiermee voor 23 april voo...
Di, 28 Okt, 2014 at 1:50 PM
Garantie informatie
  Garantietermijn Brouwmarkt BV hanteert afwijkende garantietermijnen per productgroep: Grondstoffen / ingredienten: Volgens de op het product aangege...
Ma, 3 Nov, 2014 at 1:05 PM
verkeerd/kapot artikel geleverd gekregen, hoe los ik dit op?
Het kan natuurlijk gebeuren dat u een artikel geleverd krijgt, wat u niet besteld heeft of wat tijdens transport gebroken is. Wat is dan de te volgen pr...
Wo, 11 Jan, 2017 at 9:57 AM
hoe hoog zijn de verzendkosten??
Verzendkosten Via de webshop geplaatste bestellingen worden met PostNL thuisbezorgd. Let op de juistheid van de door u ingevulde gegevens. Uw bestelli...
Do, 3 Nov, 2016 at 8:39 AM