Het is vervelend als u na uw aankoop een klacht heeft over onze dienstverlening of producten. Daarom vragen wij u om uw klacht zo spoedig mogelijk door te geven. U ziet aan de zijkant van uw scherm een groene 'tab' met het woord 'Helpdesk' klik hierop en u kan hier 24 uur per dag uw melding / klacht aanmelden. Tevens kan u hier foto's en bestanden bijvoegen met informatie die we nodig hebben om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen. Denk aan foto's van beschadigde zendingen en / of producten. Hoe duidelijker u het aanlevert hoe sneller wij uw melding kunnen oplossen.

U ontvangt na het indienen van uw melding bij de Helpdesk een ticketnummer waarmee u uw melding kan volgen. We zullen er alles aan doen om uw melding zo snel mogelijk op te lossen.


U kunt uw klacht op de onderstaande manieren aan ons melden:

  • De snelste methode is het gebruik van de groene 'tab' aan de zijkant van uw scherm met het woord 'Helpdesk' om uw klacht / opmerking aan te melden.
  • Als u geen 'ticketnummer' van de helpdesk ontvangt neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Onze medewerkers zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  • Bent u niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo volledig mogelijk per brief, fax of e-mail t.a.v. Afdeling klantenservice.
  • Wij zullen uw klacht opnieuw bekijken en (indien mogelijk) alsnog een passende oplossing aanbieden.
  • Als uw klacht na de bovengenoemde stappen niet is opgelost, kunt u uw klacht indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Waarborg.
  • Is de klacht na het doorlopen van de klachtenprocedure nog niet opgelost, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. www.sgc.nl.
  • De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.
  • Normaal gesproken lossen wij u klacht binnen 2-3 werkdagen op